Uw Verkopen en of Diensten Optimaliseren
conversie optimalisatie
Onderzoek (1)
Er zijn verschillende elementen die invloed hebben op uw conversie. Samen met u gaan wij kijken waar we uw conversie kunnen optimaliseren. Ook onderzoeken wij hoe een klant op uw website terecht komt, en welke pagina’s zij/hij bezoekt. Ook analyseren wij hoeveel van uw totale bezoekers een aankoop bij u doen en welk pad zij hier voor hebben bewandeld. In dit onderzoek beantwoorden wij een aantal vragen, namelijk: ”Is er een duidelijke call-to-action?”, ”Is de gebruiksvriendelijkheid van de website geoptimaliseerd?”, etc. Ook sporen wij problemen op die uw conversie negatief beïnvloeden.
Analyse (2)
Het onderzoek zetten wij om in een analyse. Aan de hand van een helder overzicht kunnen wij zien of de gebruikers ergens tegenaan lopen en of uw website wel goed in elkaar zit. Samen met u bespreken wij de resultaten en gaan wij aan de slag om uw conversie te optimaliseren.
Conversie Optimalisatie (3)
Het kan dan eindelijk beginnen. In deze fase weten wij vrijwel alles over de gebruiker die gebruik maakt van uw website. Door de problemen en drempels op te lossen kunnen wij de conversie verhogen. Het is in deze fase ook mogelijk om door ons te laten adverteren via Google Adwords. Google Adwords is een dienst van Google waarbij je kunt adverteren op bepaalde zoekwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een webshop die drones verkoopt dan kan het handig zijn om te adverteren op het woord: ‘Drones kopen’.
Monitoring (4)
Er zal altijd gekeken moeten worden of de problemen wel helemaal opgelost zijn en of we niet de conversie nog beter kunnen optimaliseren. Ook gebruiken wij deze fase om de betaalde advertenties te analyseren en te kijken of ze wel genoeg ‘return of investment‘ opleveren. Dit is vaak een maandelijkse dienst.
Overig
Samen met u gaan wij kijken naar de mogelijkheden om uw website te optimaliseren. Zoals hier voor beschreven is het een maandelijkse dienst, maar bij ons is veel mogelijk.